אורי ביטון

הבלוג שלנו הוא אחלה

אורי ביטון.
מזה כמספר שנים אורי הוא הבעלים של ORI DESIGN STUDIO הסטודיו מציע פתרונות עיצוב ייחודיים ומתמחה בתכנון ועיצוב מגוון רחב של פרויקטים בתחום המסחרי והפרטי.
הקו המנחה של הסטודיו היא היכולת לשלב בקפדנות אלמנטים בעלי קונספט ייחודי מתחומי עיצוב שונים דבר המעניק חוויה מרתקת ומתמשכת. אורי ידוע בקרב לקוחותיו כמעצב חדשני ומעודכן המשלב באופן הרמוני גישות עיצוב שונות תוך שימוש בחומרי גלם מיוחדים וטכנולוגיות חדשניות.

עשה זאת בעצמך וטיפים
חזרה לעמוד הלובי

לכל הבלוגים

ניווט באתר

לעמוד הבית

לכל הפרוייקטים

ליצירת קשר

כתוב את הכותרת כאן

עיצוב חללים עסקיים ומסחריים – כך תעשו זאת נכון

עיצוב פנים הוא הרושם הראשוני המייצג של כל חלל אליו נכנסים במיוחד כאשר מדובר על עיצוב חללים מסחריים. אותו רושם ראשוני מעביר את המתבונן חוויה הרמונית של יופי, עיצוב, שילוב של חומרים ואלמנטים שונים וכל זאת כדי לבסס את מעמדו של החלל כמקום ייחודי ואיכותי.
כדי שהעסק שלכם “ידבר” בסגנון ובקונספט של החברה, הוא מוכרח להיות מעוצב בהתאם כדי לשרת מטרה זו.
זוהי הסיבה מדוע קיים קשר מובהק בין עיצוב פנים של חלל מסחרי ומיתוג של עסק. כאשר עיצוב החלל המסחרי של העסק מעוצב בצורה האידאלית ביותר המשרתת את מטרותיו, כך החוויה של המקום הופכת להיות ייחודית ומותאמת לצרכי העובדים וגם כמובן עבור הלקוחות של העסק.

עיצוב חלל מסחרי – עיצוב פנים לחנויות שימשכו לקוחות

למרות הטכנולוגיה המתקדמת שצוברת תאוצה ומציעה גישה אל חנויות אונליין ברשת, עדיין ניתן למצוא המון חנויות פיזיות המציעות מוצרים שונים למכירה. ישנם לקוחות רבים שלמרות נוחות הטכנולוגיה, יעדיפו תמיד להגיע באופן פיזי לחנות כדי לרכוש מוצר כזה או אחר.

הסיבה העיקרית לכך היא החוויה של הלקוח במהלך הקניות שהוא מבצע, ולא רק המטרה הסופית שהיא הרכישה. לכן בימינו, עיצוב חללים מסחריים באופן נכון ומזמין הוא קריטי.

החוויה של הלקוח מתחילה מרגע כניסתו לחנות, וההחלטה האם להקדיש מספר דקות להסתובב בין המוצרים המוצעים לרכישה מסתכמת בסופו של דבר מהאווירה השוררת במקום. חלל מסביר פנים המעוצב בצורה הרמונית ימשוך הרבה יותר לקוחות, מאשר חלל פשוט ללא עיצוב ייחודי המגדיר את זהותה של החנות בכלל ושל העסק בפרט.

עיצוב פנים למשרדים שישדרו מקצועיות

עיצוב חללים מסחריים

נוסף על עיצוב חללים מסחריים המיועדים לביקורים פיזיים של לקוחות מזדמנים, קיימים גם חללים עסקיים המיועדים למשרדים שונים. משרדי החברה משמשים בעיקר את העובדים בחברה, כך שניתן לומר שזהו חלל המשמש כבית השני של עובדים רבים.

משום כך, עיצוב פנים למשרדים מוכרח להיות תואם למטרות וציפיות העובדים. מכיוון שזהו המקום בו הם מבלים שעות רבות במהלך היום, כל פינה וחלק בחלל צריכים להתאים לאופי החברה ולצרכיהם של העובדים. עיצוב הפנים של המשרד אינו משפיע רק על העובדים, אלא גם על הצלחת החברה באופן עקיף. כאשר העובדים נמצאים בחלל עבודה נעים ונוח עבורם, כך תפוקת העבודה שלהם הרבה יותר טובה ואפקטיבית עבור כלל החברה.

עיצוב פנים, מיתוג העסק ומה שבניהם

בין אם מדובר על עיצוב חלל מסחרי המשרת לקוחות או חלל עסקי המיועד בעיקר לרווחת עובדי החברה, עיצוב הפנים של אותם חללים צריך להיעשות באופן מקצועי וללא פשרות. בסופו של דבר עיצוב הפנים של המקום אינו משרת רק את הלקוחות או העובדים, אלא גם מעניק מיתוג וייחוד לכל עסק לצורך מקסום הפוטנציאל הגלום בו.

באמצעות מיתוג העסק ניתן לפנות אל מגוון קהלים הרלוונטיים אליו, ובכך לבנות את השם של החברה באופן הטוב ביותר. עיצוב הפנים של העסק ממתג את המקום באופן ייחודי השייך רק לו, ובכך בעצם מספק לקהל הלקוחות חוויית קנייה שונה ומרגשת שהם לא יוכלו למצוא במקום אחר. בדרך זו העסק מפיק את המיטב מהחלל המסחרי בו הוא נמצא לטובת לקוחותיו, עובדיו וכמובן רווחיו.

סטודיו העיצוב של Ori Design Studio מציע מגוון פתרונות עיצוב ייחודיים המותאמים באופן אישי לכל חלל ועסק, כך שהמקום לא רק יראה יפה ומעוצב – אלא גם יעניק חוויה הרמונית מושלמת בין מטרות העסק לצרכי הלקוחות ו/או העובדים. מוזמנים להכיר סגנון עיצוב אקסקלוסיבי וחדשני המשלב בין מספר גישות עיצוב מיוחדות, תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים שישדרגו את המראה והקונספט של החלל.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

פוסטים קשורים