המעצב יוצר שפה תלת ממדית חדשה, שפה הבנויה מחומר, טקסטורות, תאורה, צבעים, חלוקת חלל, מעברים, הגדרת תנועת לקוח, תאורה, רהיטים ועוד.
כל הדברים הללו משפיעים על האופן בו הלקוח מרגיש בחנות, על חוויית הקניה שלו, על הזמן שהוא שוהה בחנות ועל המוכנות שלו לרכוש מוצרים כלשהם או להוציא סכום הגדול מן הסכום שתכנן להוציא.
לכן, אנו באורי ביטון עיצוב חנויות שמים על כך דגש מיוחד בכל עיצוב ועיצוב.
מובן ששינה חשיבות גם לאיכות המוצרים והשירות בחנות אך יש לזכור כי הסביבה משפיעה באופן תת מודע על הלקוח ופותחת פתח להזדמנויות חדשות.
תהליך העבודה עם מעצב חנויות
מעצב חנויות טוב צריך לבנות כל עיצוב מאפס ללא שימוש בתבניות קודמות. הדבר חשוב משום שלכל חנות יש צרכים שונים וסביבה עסקית שונה.
אצלנו באורי ביטון עיצוב חנויות יודעים כי יש להתאים את העיצוב הן עבור המוצרים, הן עבור אופי החנות והן עבור קהל היעד הנמצא באותו אזור ספציפי. כך לדוגמא כאשר מדובר ברשת הנמצאת באזורים מרוחקים אחד מן השני הרי שמומלץ לבצע התאמות של העיצוב לקהל המקומי.
מה מגדיר תהליך נכון ובריא של עיצוב חנות ?
- הבנת הייחודיות של החנות או השירות
- הבנת האופן בוא עובדת החנות
- הגדרת הלקוחות הקיימים והלקוחות החדשים אליהם רוצים לפנות
- הגדרת יעדי החנות
- הגדרת מוצרים מועדפים
- ועוד
עיצוב חלל מושלם
שלב איסוף המידע והגדרת היעדים יאפשר למעצב לטפל בהיבטים פונקציונליים ושיווקיים ברצפת המכירה. המטרה הסופית היא ליצור סביבת מכירה מקצועית אשר מסוגלת לייצר רווחים גבוהים יותר. הדבר יוביל לא רק לרווחיות אלא גם לחיזוק המותג לאורך זמן ופתיחתו לקהלי יעד חדשים.
על מנת לעצב את החלל המסחרי שלכם בצורה מושלמת תוכלו לפנות כבר היום אל Ori Design Studio – מעצב חנויות אשר מציע את שירותיו המקצועיים כבר משנת 2008. במהלך שנים אלה הספיק הסטודיו לעצב פרויקטים עבור רשתות חנויות מובילות כמו ואנס ,עונות, Jump, אולפני Backstage ועוד.