אורי ביטון

הבלוג שלנו הוא אחלה

אורי ביטון.
מזה כמספר שנים אורי הוא הבעלים של ORI DESIGN STUDIO הסטודיו מציע פתרונות עיצוב ייחודיים ומתמחה בתכנון ועיצוב מגוון רחב של פרויקטים בתחום המסחרי והפרטי.
הקו המנחה של הסטודיו היא היכולת לשלב בקפדנות אלמנטים בעלי קונספט ייחודי מתחומי עיצוב שונים דבר המעניק חוויה מרתקת ומתמשכת. אורי ידוע בקרב לקוחותיו כמעצב חדשני ומעודכן המשלב באופן הרמוני גישות עיצוב שונות תוך שימוש בחומרי גלם מיוחדים וטכנולוגיות חדשניות.

עשה זאת בעצמך וטיפים
חזרה לעמוד הלובי

לכל הבלוגים

ניווט באתר

לעמוד הבית

לכל הפרוייקטים

ליצירת קשר

כתוב את הכותרת כאן

מאתמול למחר – חמישה צעדים שיקפיצו את החנות שלכם קדימה

זמן מנהל אותנו. הוא מכתיב את השגרה שלנו, הפעילויות, השינה, העבודה, המשפחה, התחביבים והאיזון ביניהם. הזמן האובייקטיבי ממשיך אמנם לנוע בקצב אחיד, אך בשני העשורים האחרונים התחושה היא שהוא מתקדם מהר יותר ואפילו בקצב כפול או משולש. הכל משתנה, מתקדם ומתפתח מהר. מה שהיה נכון לפני שנה אולי כבר לא נכון היום ואנחנו באופן תמידי צריכים להתאים את עצמנו למצב המתחדש. אם אתם בעלי עסק אז אתם כנראה מרגישים את השינויים הללו מדי יום ביומו ובפרט אם בבעלותכם חנות או מרחב מסחרי כלשהו. בתקופה שבה המסחר המקוון צובר יותר ויותר תאוצה, כוח ולקוחות, בעלי החנויות מתקשים לעמוד בקצב ורבים מהם קורסים. אבל אני לא כאן כדי לתסכל או לייאש אתכם אלא כדי לתת מהידע ומהניסיון שצברתי ולהציע רעיונות ופתרונות, שיעזרו לכם להצעיד את החנות שלכם קדימה, לייצר חוויית קנייה טובה יותר ולספק אלטרנטיבה לחנויות המקוונות.

#1 שפה עיצובית

בנוסף לחללים שאני מתכנן ומעצב, אני גם מלווה מותגים וגופים מסחריים ביצירת קונספט עיצובי חדשני. מטרת הקונספט, בין אם מדובר על סניף אחד מקומי ובין אם על רשת גדולה עם סניפים רבים, היא לייצר שפה עיצובית מהודקת שמבטאת את ערכי המותג ומייצרת את האווירה המתאימה בחלל. כאשר השפה העיצובית טובה, נכונה ואסתטית, היא תדגיש את המסרים שברצונכם להעביר, תהדהד בזיכרון של הלקוחות שלכם, תשאיר אותם בחלל למשך זמן ארוך יותר ותייצר חוויית קנייה טובה שהם ירצו לשחזר. לחומרים, פרטים, תאורה וצבעים יש השפעה אדירה על התחושות שלנו ואתם כבעלי חנויות ועסקים יכולים להשתמש בהם לטובתכם מבלי להתפשר על האווירה בחלל כפי שהיא נתפסת על ידי הלקוחות שלכם.

#2 מסכים כאמצעי תקשורת

בחנויות אונליין המסך והממשק הם למעשה חוויית הקנייה כולה, מתחילתה ועד סופה. במרחבים פיזיים אנו נוטים להתמקד במידוף ואמצעי תצוגה מוחשיים ולשכוח כמה מידע אינפורמציה יכול להכיל מסך אחד קטן. במרחבים הקמעונאיים שאני מעצב אני מקפיד לשלב מסכים באופן מוקפד ומושכל מתוך הבנה כי אפשר להשתמש בהם כאמצעי תקשורת מול הלקוחות. ניתן להעביר דרכם מסרים, להוסיף מידע על מוצרים וקולקציות ולהוסיף רובד נוסף של תוכן שמתווסף לאלמנטים השונים בחלל.

#3 תוכנות הדמייה וסימולציה

אחד הכיוונים שהולכים ותופסים תאוצה בחללים מסחריים בארץ ובעולם הוא שימוש בתוכנות הדמייה אינטרטקטיביות, אשר מאפשרות לצרכנים להתנסות במוצרים בלחיצת כפתור, בעודם בחנות. אמצעים כאלו, המאפשרים למשל לדגום איפור, למדוד בגדים ולבחון כיצד יראו רהיטים ואקססוריז בחלל הביתי, מהווים במקרים רבים גשר אולטימטיבי בין העולם הדיגיטלי לפיזי. הם אהובים במיוחד על הצרכנים החדשים והצעירים ומשאירים את הלקוחות בחנות לזמן רב יותר, כך שהתועלת באה לידי ביטוי גם ברכישות ורווחים.

#4 אטרקציות קבועות או מתחלפות

יש שרואים בשטח הרצפה של החנויות הפיזיות כמעמסה, כהוצאה מיותרת, כביטוי של העולם הישן, אך אני רואה בו הזדמנות. בחלל שעומד לרשותכם תוכלו לייצר אינספור אינטראקציות עם הלקוחות שלכם ולייצר חוויות שאין שום סיכוי ליצרן באופן דיגיטלי מהנייד או ממסך המחשב הביתי. שיתופי פעולה, פעילויות, הפעלות, הופעות, תחרויות ומיצגים הן רק חלק מהדוגמאות לאטרקציות קבועות או זמניות שתוכלו לייצר וכך להוציא את הלקוחות שלכם מהבית ולהוביל אותם לחלל שלכם.

#5 התממשקות של המרחב הפיזי עם הדיגיטלי

כיום אי אפשר להתכחש לעובדה שהמרחב הדיגיטלי הוא לרוב המפגש הראשון של הלקוח שלכם אתכם. הם מחפשים אתכם בפייסבוק, נתקלים בכם באינסטגרם או מוצאים אתכם בגוגל. לכן יצירת קשר הדוק בין המקוון לפיזי הוא קריטי ביצירת חוויית קנייה טובה, כזו שזוכרים אותה ורוצים לחזור עליה שוב ושוב. תחשבו על המיתוג, על השפה ועל הקונספט העיצובי שלכם, השאיפה היא לייצר זהות מדויקת שתבוא לידי ביטוי באונליין וגם באופליין. בנוסף אפשר לייצר המון הזדמנויות לטשטוש הגבולות בין המרחבים, כמו למשל רכישה אונליין ואיסוף בסניף או פעילות ואינטראקציה המעודדת צילום של החנות ותיוגה ברשתות.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

פוסטים קשורים